Monday, April 25, 2011

MenghitunG HaRI

Alhamdulillah...
hari ni dah 42 hari.lagi 2 hari nak habis berpantang.
He...he...pantang zaman moden...siap boleh FACEBOOK & berBLOG lg.
Ni gara2 adik aku lah ni Shila Syira.Di ssbkan blog dialah aku mula terjebak ngan blog ni.
Dah dekat 2 mggu aku di rumah mertua.(Jeniang).Esk nak blk Yan nak habiskan pantang kat umah mak.Pendek kata pembuka dan penutup.Doaku moga2 semua berjalan lancar dan selamat hendaknya...
AMIN.

Aku pun tak sabar nak habis pantang.byk benda yg aku nak buat.Al maklumlah sblm ni aku ibu dan isteri yg bekerja..jadi bila 44 hari dok umah..ADUH!terasa peritnya.
Tapi aku bersyukur sgt2 kehadrat ILAHI kerana dengan izinya dapat aku melahirkan seorang lagi bb boy yg comel...ALHAMDULILLAH..Dah sepasang....
Tambah anak lg?Jeng...jeng...
Cukup dulu buat masa ni.Klu ada rezeki pas ni.INSYAALLAH...
Yg ada ni pun dah cukup menguji sejauh mana aku,hubby terima anugerah dan amanah dr ILAHI.
Bukan kuantiti yg jadi ukuran tetapi kualiti yg aku pentingkan.
Moga2 kedua anakku akan menjadi anak yg SOLEH dan SOLEHAH.

Wpun sepanjang mengandung aku mengalami bermcm dugaan & alahan...
Kepada MY HUBBY,FAMILY,KAWAN2,RAKAN SEKERJA & TERUTAMA DOKTOR tempat kerjaku (DR.KHAIRUL) yg telah byk memberi pertolongan,nasihat,support.
Untuk kalian semua THANKS a lot.Hanya tuhan ja yg dpt membalas jasa baik kalian...


 MUHAMMAD ADAM SYAFIQ BIN HUZAIRI







1 comment:

Aini Arif said...

hihi sbnrnye lg 2 hari tu la rasa paling lama,wahh pas ni leh la adam jln2